<3

Jag saknar dig, tänker på dig varje dag, jag tror att allt händer av en orsak, men vad var meningen med det här... jag förstår inte..

Det har lämnats ett hål i mitt hjärta. Den där jäkla klumpen i halsen som kommer fram varje gång jag tänker på oss, allt vi gjorde allt vi gick genom, den där klumpen som kommer fram och värker så jävla mycket i halsen, när man är ett andetag från att bryta ihop. Jag försöker tänka på annat le och vara glad, men bland går det bara inte. Världens finaste vän, både på insidan och utsidan. Jag kommer för alltid att älska dig.


 
Den här bilden togs när vi gick i 6an eller 7an, vi brukade gå till folkan på rasterna och spela guitarhero eller singstar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0