<3

 
Hittade lite bilder på dig som låg på mammas dator. 
 
 
En bild när du jag och moa var på bio och såg den första Twilight filmen, jag med ett bacon chips på tungan. Vi bestämde oss för att bära dom dära populära fejk glasögonen den kvällen.
 
 
Spirit day på ala skola, då alla skulle klä ut sig, vi klädde ut oss till seamesiska tvillingar, så som vi var på den tiden, vi satt ihop.
 
 
När du, jag och moa gick och besökte fåren på tynderö.
 
 
Du på våran konfirmation <3
 
 
Jag på din vänstra sida, om jag inte minns fel så läste vi upp någon dikt.
 
 
Du och jag på våra fodervärds hästar Funi och Nökkvi.
 
Älskade älskade Emma, jag saknar vår tid tillsammans, önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och få uppleva allt om igen. Saknaden är stor, lika så sorgen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0